wtorek, 14 stycznia 2014

POSTANOWIENIA NA 2014

Hej, dzisiaj mam dla was moje kilka postanowień na rok 2014, choć już trochę czasu od początku roku minęło :P

1. Czytać więcej książek!
Chociaż uwielbiam czytać książki to czasami w ogóle nie mam ochoty ani nawet czasu i chcę to zmienić, ponieważ czytanie książek to jedna z moich ulubionych rzeczy i żałuję, że przestałam to robić...

2. Lepiej się uczyć!
Na początku roku prawie olałam naukę, co nie wyszło mi na dobre i nie polecam tego nikomu, w drugim półroczu jest inaczej i chcę, by tak zostało :D

3. Zdrowiej się odżywiać i zacząć ćwiczyć!
Co tu dużo mówić, chcę się lepiej odżywiać i ćwiczyć, lecz nie po to, by schudnąć - po prostu po to, by czuć się lepiej!


4. Pisać więcej postów i bardziej przykładać się do wyglądu bloga
Fajny wygląd bloga to podstawa, a ilość postów jest równie ważna! A muszę w najbliższym czasie konkretnie się wziąć za te wszystkie sprawy... *soon* :P

5. Zacząć znowu biegać!
Teraz, jak jeszcze nie ma śniegu jest idealna pora do biegania, a gdy nadejdzie wiosna to już w ogóle chcę do tego wrócić :)
6. Być sobą!
Czy to ważne co myślą o Tobie ludzie? Jeśli mają złe zdanie bo na przykład jesteś taka, jaka jesteś możesz zrobić wszystko, by tak nie myśleli i być przy tym sztuczna ALBO nie myśleć o ich zdaniu i iść przed siebie z uniesioną głową! :D

Być może postanowień nie jest dużo, ale może to i dobrze.

Pozdrawiam, dobranoc i "niech los zawsze wam sprzyja"!

2 komentarze:

  1. życzę ci powodzenia w realizowaniu postanowień ;3
    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. JA chcę zacząć ćwiczyć ;3

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń