poniedziałek, 27 stycznia 2014

MEANINGFUL

Hej!

Ostatnio nie miałam w ogóle pomysłu na posta, jak i na cokolwiek innego w stylu "co mogę zrobić pożytecznego" . Mam teraz drugi tydzień ferii, cały poprzedni spędziłam na oglądaniu telewizji albo graniu w simsy i inne gry... Do tego coś mi się stało z aparatem, więc nawet nie mogę zrobić jakichkolwiek zdjęć, chyba muszę się poważnie zastanowić nad nowym sprzętem :/
Ale dobra, koniec użalania się :P

Jakieś zdjęcia aka efekt nudy


Jak wam mijają ferie? A może jeszcze na nie czekacie?

6 komentarzy:

  1. czekam :3 jeszcze tydzień :)

    art-aart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez jeszcze nic pozytecznego przez ferie nie zrobilam, nie martw sie ;3

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjecie jest cudowne! Bardzo ladnie je wykadrowalas, wiecej takich! :*
    Pozdrawiam, cheryose.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie jest piękne <3
    Ja mam ferie dopiero 17 lutego, jeszcze muszę czekać ._.

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już dawno ferie skończyłam. ;c niestety.

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jest to zdjęcie Kwiatów <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń