niedziela, 22 grudnia 2013

ORGANIZACJA

Hej!

Kiedy chodzimy do szkoły dzień potrafi wyjść nam spod kontroli, nie wiemy co robić, nie śpimy po nocach żeby nie oblać testu albo olewamy wszystko wmawiając sobie, że nie mamy czasu. 
Jest jeszcze trudniej, gdy mamy zajęcia dodatkowe lub gdy nie jesteśmy w ogóle zorganizowani. 
Dzisiaj postanowiłam podzielić się z wami kilkoma radami, które pomagają mi w byciu zorganizowaną! :)

♡ Plan dnia - jedną z rzeczy, która jest ważna jest zapisywanie sobie rzeczy, jakie chcemy zrobić na pewno,
dobrym pomysłem jest kupienie sobie notesika i zapisywanie w nim swojego planu na dzisiaj - to bardzo pomaga w organizacji 

♡ Wybieranie ubrań wieczorem zamiast przed szkołą - znacie te uczucie, gdy budzicie się, i kompletnie nie wiecie w co się ubrać, a zazwyczaj zajmuje wam dużo czasu strojenie się? Ja tak, i dlatego zamiast stać przed szafą z myślą, w co się ubrać wybieram ciuchy do szkoły wieczorem, gdy mam dużo czasu

♡ Makijaż - u mnie zajmuje to krótko, zazwyczaj używam tylko pudru antybakteryjnego z Under Twenty, tuszu do rzęs Miss Sporty, puder Lovely i czasami robię lekkie kreski eyelinerem Lovely + oczywiście moja ulubiona pomadka z Neutrogeny !


♡ Najpierw obowiązki, potem przyjemności - czyli zasada, która jest dla mnie priorytetem, wolę odrobić wszystkie zadania, pouczyć się itp. a potem wyjść gdzieś z przyjaciółmi, niż siedzieć do późna żeby odrobić zadania albo spisywać na przerwach

Jeśli nauka idzie ci ciężko, oto moje sposoby na naukę:
zaznaczaj sobie najważniejsze słówka lub definicje kolorami, żeby szybciej się ich nauczyć 
• rób sobie krótkie przerwy, np. po to żeby napić się herbaty, posłuchać przez chwilę muzyki lub po prostu posiedzieć i "nicnierobić" :) 
• ucz się systematycznie, z lekcji na lekcję, by być zawsze przygotowanym na niezapowiedzianą kartkówkę.

Tak więc to na tyle, do następnego posta! 

5 komentarzy:

  1. Zapraszam do mnie: http://nalala-world.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jak się uczę z lekcji na lekcje, chociaż nie mam nic zapowiedzianego, to się ze mnie śmieją... tyle, że gdy weźmie mnie nauczycielka do odpowiedzi to nie stoję jak zamurowana :)

    Obserwuję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat mam problem z uczeniem się z lekcji na lekcje, tyle dobrze, że choć nie zawsze uważam na lekcji, to dosyć dobrze pamiętam czego się uczyliśmy :)
    + WESOŁYCH ♥

    Obserwuję. :)
    http://chwytajdzien-butterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne porady, ostatnio dopiero ogarnęłam, że dobrze jest przygotować te ubrania wieczorem, bo rano jest więcej czasu na masę innych rzeczy. Obserwuję bloga, bo mnie zaciekawił :)
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń