wtorek, 17 grudnia 2013

❄ WINTER MUST HAVES ❄

Hej !

Dzisiejszy post (od dwóch tygodni żadnego nie było ;c) będzie o moich winter must haves, czyli rzeczach, które muszę mieć podczas zimy! 

Pierwszą rzeczą, która na pewno musze miec w zime jest cieplutki sweter!
Tej zimy najczęściej będe nosiła taki oto sweterek z Sheinside, czekam tylko az mi go przyślą ♡

Świece zapachowe wprowadzaja w mily nastroj, pięknie pachną i ślicznie wyglądają - to jest to !
U mnie w pokoju królują zapachy typowo zimowe, jak na przykład cynamon z jabłkiem :)
Świeczka po lewej - przykład, jak można ponownie użyć słoika :)
Świeczka po prawej jest o zapachu cynamonu.

Pomadka do ust, bo w zimę usta stają sie suche, pękają, nieładnie wyglądają, dlatego lubię ich używać.
Moim faworytem od niedawna jest pomadka z firmy Neutrogena! 

Kolejną rzeczą jest gazeta Shape, idealna do czytania na nudne wieczory, do znalezienia w Empiku


Czapka i rękawiczki są ważne, ja kupiłam rękawiczki z H&M, a czapkę w Cubusie

Płyta Justina Biebera - Believe

Pyszna herbata z Sagi, lubię ją pić z dużą ilością soku z cytryny i odrobiną miodu c:

Którą lubię pić w takim o to kubeczku ze 'sweterkiem', którego dostałam od mojego kolegi na wigilię klasową :)


To na tyle, do następnego posta!

4 komentarze: