sobota, 30 listopada 2013

WITAJCIE

Hej!
Jest to mój pierwszy post i mam nadzieję, że czegoś się o mnie do wiecie z niego !

Alors, mam na imię Kasia. Chodzę do do pierwszej klasy gimnazjum o profilu europejskim.
Postanowiłam założyć bloga, bo uwielbiam pisać i robić zdjęcia :) 
Od dwóch lat gram na pianinie, oprócz francuskiego uczę się także sama norweskiego.
Moją ulubioną piosenkarką jest Birdy <3
Tyle chyba o mnie wystarczy, teraz coś więcej o blogu.. jego kategoria jest nieokreślona, bo nie mam zamiaru w kółko pisać o tym samym ! Będą pojawiać się tu posty o modzie, recenzje, czasami będą pojawiały się DIY (zrób to sam), na pewno będzie się pojawiać dużo zdjęć, również kącik kulinarny, w którym chcę dzielić się z wami moimi przepisami i będę prosiła o wasze sprawdzone przepisy.
Ale na to wszystko przyjdzie pora, bo nie od razu Kraków zbudowano! :)

Co do wpisów - będę starała się dodawać je jak najczęściej, ale niestety ja również się uczę i nie codziennie będę miała czas usiąść na spokojnie i napisać sensowny post. Ale myślę, że ok. 2 lub 3 posty tygodniowo to moje możliwości :)
Chcę jeszcze dodać, że będę czytać wszystkie wasze komentarze i e-maile które od was dostane, będzie to dla mnie ważne ! :) A więc przysyłajcie mi na carlyfarna@gmail.com porady, pomysły, pytania, na pewno na nie odpowiem! 
Na razie to na tyle, myślę że jeszcze zaglądniecie na mojego bloga. Wierzcie mi, będzie fajnie!

Miłego dnia, Kasia.

1 komentarz: